Beüzemelés

Beüzemeléshez szükséges feltételek

A beüzemeléssel kapcsolatban elvárt körülmény, hogy a szabványosan kiépített csatlakozási pontok (víz, szennyvíz, elektromos áram) a berendezés közvetlen környezetében, a végleges elhelyezési ponttól kb. 0,5 m távolságban legyenek. Az egyéb, a leírt körülményektől eltérő körülményekből fakadó költségek a megrendelőt terhelik.

Elektromos berendezések csatlakozási pontjainak kiépítésével kapcsolatban elvárt körülmények:

Adott berendezés teljesítményét figyelembe véve megfelelő kábel keresztmetszet, a teljesítményt figyelembe vevő az adott áramkört ellátó biztosíték, a készülék bekötését biztosító lengőkábel leválasztó főkapcsolóval szerelve vagy dugaszoló aljzat csatlakozási pont kerüljön szabványosan kiépítésre a berendezés elhelyezési ponttól kb. 0,5 m távolságban. A berendezések bekötési pontjaival kapcsolatos információk az ajánlat sora alatti kék web linkre klikkel az adott termék részletes adatlapjánál weboldalunkon elérhetők a vagy munkatársainktól kérhetők a csatlakozási pontok kiépítésének elősegítése érdekében.

Az egyéb, a leírt körülményektől eltérő körülményekből fakadó költségek a megrendelőt terhelik.

Gáz bekötést igénylő berendezések beüzemelésével kapcsolatban elvárt körülmények:

A gázkészülékek beüzemelésének elengedhetetlen feltételei az engedélyezett gáz terv, szabványosan kiépített gázhálózat, az adott gázüzemű készülékek hálózatra történő rákötése, tömörségi nyomáspróba jegyzőkönyv elkészíttetése. Ez a megrendelő feladata. Kéménybekötést igénylő gázkészülékek esetében a helyileg illetékes Kéményseprő vállalat kéményvizsgálati jegyzőkönyv és szakhatósági engedély megléte. Az adott berendezés kéményre történő rákötésének elkészíttetése a megrendelő feladata. A leírt körülményektől egyedi esetben, meglévő készülék azonos paraméterekkel rendelkező új berendezésre történő cseréje esetében tudunk csak eltérni, kizárólag a pontos műszaki ismeretek tisztázását és pontosítását követően. A berendezések beüzemelése és költsége az adott berendezések láng beállítására, beszabályozására és annak működésbe helyezésére terjed ki és a fent leírtaknak megfelelő egyéb szerelési feladatot nem foglalja magában. A csatlakozási pontok kiépítésének elősegítése érdekében, a berendezések bekötési pontjaival kapcsolatos információk az ajánlat sora alatti kék web linkre klikkel, az adott termék részletes adatlapjánál weboldalunkon elérhetők vagy munkatársainktól kérhetők. Az egyéb, a leírtaktól eltérő körülményekből fakadó költségek a megrendelőt terhelik.

Hűtőberendezések környezeti körülményei:

FIGYELEM! Minden hűtőegység működését meghatározza a környezeti hőmérséklet és páratartalom, melyet Megrendelőnek a termék leírásában és vagy a használati utasításokban leírtaknak megfelelően kell biztosítani. A leírásban megjelenő adatoktól eltérő környezeti körülményekből fakadó meghibásodásokra a garancia nem terjed ki!

Nyílás méretek:

Kérjük, ellenőrizze a nyílászárók, folyosók méretét! Vegye figyelembe a mindenkori ajánlatunkban található nagyméretű gépek méreteit, és a berendezések folyosókon, ajtókon vagy egyéb a szállítási útvonalon lévő nyílásokon történő mozgathatóságát!

Lágyvíz használatának szükségessége:

Vízhálózati csatlakozást igénylő berendezések esetében (kombinált sütők, jéggépek, mosogatógépek, ételfőző üstök, melegentartók, kávégépek stb) felhívjuk a figyelmet, hogy az üzemeléshez a lágyvíz folyamatos biztosítása minden esetben a felhasználó felelőssége! A vízkőképződésből fakadó meghibásodások nem tartoznak a garanciális meghibásodás körébe! A kézi vagy automata vízlágyítók szükség szerinti időszakos regenerálása üzemeltető feladata, ennek elmulasztása garanciavesztéssel jár! Javasoljuk lágyvíz hálózat kiépítését, automata, vagy manuális vízlágyító szakszerű használatát!

Minden olyan gépészeti (víz, gáz, elektromos) szerelőanyagot, mely nem alaptartozéka a beüzemelni kívánt berendezésnek a megrendelő biztosítja a helyszínen beüzemelésre kész állapotban.

Szerviz, garancia, karbantartás

feltételek, lehetőségek

Szerviz:

Szerviz bejelentésre csak és kizárólag írásban van lehetőség!
A bejelentésekre munkaidőben hétfőtől-péntekig 08-17 óra között válaszolunk.
Szervízigényét az info@gasztrokonyha.hu email címen tudja jelezni. Kérjük a lehető legtöbb információt,
részletet írja le a felmerülő problémáról, amennyiben lehetséges csatoljon képet vagy videót a leveléhez.

Díjak:
Kiszállási díj  Budapesten:  10.000 Ft/alkalom
Vidéken:        200 Ft/km (Budapestről)

Munkadíj:       12.000 Ft/óra/fő

Beüzemelési díj:
Elektromos (mosogatógép, kombi sütő-pároló, tűzhelyek …stb) berendezések –  30.000 Ft/készülék
Gázüzemű berendezések – 35.000 Ft/készülék

(az áraink az Áfát nem tartalmazzák!)

  • Műhelybe szállítási költségek FIZETŐS javítások esetén:
    0-10 kg között: 2.700 Ft + ÁFA (bruttó 3.429 Ft)
    10-40 kg között: 4.320 Ft + ÁFA (bruttó 5.486 Ft)
    40-80 kg között: 11.340 Ft + ÁFA (bruttó 14.401 Ft)
    80 kg felett: 32.400 Ft + ÁFA (bruttó 41.148 Ft)

 

Elektromos készülékek garanciális feltételei:

Vásárló feladata:

  • Hálózati csatlakozás biztosítása ( Gáz :25 mbar, elektromos 220V vagy 380V)
    A garancia csak a rendeltetésszerű használat során bekövetkezett meghibásodásokra terjed ki. Nem vonatkozik a helytelen szállításból, tárolásból és elemi károkból eredő hibákra.
  • A fűtőszálakat ne működtesse szárazon (olaj vagy víz szükséges)
  • Hűtőberendezéseket a garancia időn belül és annak letelte után is szakemberrel rendszeresen karban kell tartatni és ezt számlával igazolni kell. A karbantartás hiánya a garancia elvesztését vonja maga után.
  • A hűtőberendezésekben savanyúságot tárolni tilos, mert ez az elpárologtató meghibásodását okozza. Az ebből eredő hibákra a garancia nem vonatkozik.
  • Lágyvíz használatát igénylő berendezések esetén (pl. mosogatógépekétjéggépek, kávégépek és  kombi pároló berendezések) a vízlágyító rendszeres regenerálása a vásárló feladata. Ennek elmulasztása vagy nem megfelelő elvégzése a garancia elvesztését vonja maga után. Beüzemeléskor a vízlágyító használatáról a beüzemelést végző kollégától kapnak tájékoztatást.
  • Olajsütők kapcsolója a napi 8 órás folyamatos üzemelés mellett meghibásodhat, amire a gyártó nem vállal garanciát. Az olajsütők maximum 2-3 órás folyamatos üzemelésre alkalmasak
  • Nem vonatkozik a garancia a forgó, kopó alkatrészekre, forgó motorokra, fűtőszálakra, izzókra, fénycsövekre, fűtőbetétekre
  • Hibabejelentéskor meg kell adni a vásárlás pontos időpontját, termék megnevezését, termékkódját, gyári számot.
  • Hibabejelentés lehetőségei:

Eladó felelőssége:

  • Szerviz hibabejelentés elérhetőségeit rendszeresen ellenőrizni, a beérkező megkeresésekre időben reagálni.
  • Beüzemeléskor a szervizes szakembernek ellenőriznie kell a biztosítékokat, kismegszakítókat, és az áramerősséget, annak értékét munkalapon rögzítve mindkét fél aláírásával igazolja. Nem megfelelő értékek esetén a beüzemelés nem végezhető el.
  • A hibabejelentést követően a lehető legrövidebb időn belül megkezdi a hiba elhárítását. Amennyiben alkatrészre van szükség eladó gondoskodik annak beszerzésérő és beépítéséről.
  • A hiba elhárítását követően a működőképes termék cseréje és a készülék árának visszafizetése nem áll módunkban.
  • A garanciális idő 1 év. (Az ettől eltérő garanciális időszak külön megállapodás esetén lehetséges)

Amennyiben a beüzemelést nem a Zericom Projekt Kft végzi, hanem külső szakszerviz a munkalap másolatát 2 héten belül juttassák el az eladóhoz. A munkalap hiánya a garancia elvesztését vonja maga után.

Amennyiben a meghibásodott készülék súlya nem haladja meg a 40 kilót, annak szervizben szállítása a vevő feladata. Ha nem tudja a szállítást megoldani ezen készülékek esetén a kiszállási költség BP. területén belül 10.000,- Ft+Áfa, vidéken 200,- Ft/km+Áfa. Nem garanciális hiba esetén a javítási költség 12.000,- Ft/óra+Áfa és az alkatrész ára is felszámolásra kerül.

 

Gázkészülékek garanciális feltételei:

Vásárló feladata:

  • Hálózati csatlakozás biztosítása ( Gáz :25 mbar, elektromos 220V vagy 380V)
  • A garancia csak a rendeltetésszerű használat során bekövetkezett meghibásodásokra terjed ki. Nem vonatkozik a garancia a helytelen szállításból, tárolásból és elemi károkból eredő hibákra.
  • A termék szakszerű használata:
    • piezo nem szabad, hogy olaj és egyéb folyadék érje
    • gázszelep kezelő gombjait finoman, erőlködésmentesen kell használni
  • Hibabejelentéskor meg kell adni a vásárlás pontos időpontját, termék megnevezését, termékkódját, gyári számot.
  • Hibabejelentés lehetőségei:

Eladó felelőssége:

  • Szerviz hibabejelentés elérhetőségeit rendszeresen ellenőrizni, a beérkező megkeresésekre időben reagálni.
  • Beüzemeléskor a szervizes szakembernek ellenőriznie kell a gáznyomást, annak értékét munkalapon rögzítve mindkét fél aláírásával igazolja. Nem megfelelő nyomás esetén a beüzemelés nem végezhető el.
  • A hibabejelentést követően a lehető legrövidebb időn belül megkezdi a hiba elhárítását. Amennyiben alkatrészre van szükség eladó gondoskodik annak beszerzésérő és beépítéséről.
  • A hiba elhárítását követően a működőképes termék cseréje és a készülék árának visszafizetése nem áll módunkban.
  • A garanciális idő 1 év. (Az ettől eltérő garanciális időszak külön megállapodás esetén lehetséges)

A garancia nem vonatkozik az elemi kárból, nem rendeltetésszerű használatból keletkező hibákra, továbbá gázszelepekre, forgó motorokra, fűtőszálakra, piezo szálakra, fűtőbetétekre, izzókra, fénycsövekre, üvegekre, forgó-kopó alkatrészekre.

Amennyiben a beüzemelést nem a Zericom Projekt Kft végzi, hanem külső szakszerviz a munkalap másolatát 2 héten belül juttassák el az eladóhoz. A munkalap hiánya a garancia elvesztését vonja maga után.

Amennyiben a meghibásodott készülék súlya nem haladja meg a 40 kilót, annak szervizben szállítása a vevő feladata. Ha nem tudja a szállítást megoldani ezen készülékek esetén a kiszállási költség BP. területén belül 10.000,- Ft+Áfa, vidéken 140,- Ft/km+Áfa. Nem garanciális hiba esetén a javítási költség 12.000,- Ft/óra+Áfa és az alkatrész ára is felszámolásra kerül.

A garanciális feltételekre vonatkozóan, amennyiben a vásárló nem minősül fogyasztónak a PTK (2013. évi V. törvény) 6:157§ az irányadó, fogyasztók esetén a (151/2003 (IX.22) kormányrendelet.

A jótállási jegy egy példánya nyomtatott formában kerül kiadásra a számlával együtt, 1 példánya elektronikus úton is továbbításra kerül.

A garanciális idő

az üzembehelyezésre nem kötelezett készülékek esetében a készülékek átvételekor kezdődik;

az üzembehelyezésre kötelezett készülékek esetében

az üzembehelyezés időpontjában kezdődik;

de maximum a készülékek átvételét követő 2 héten belül;

Karbantartás:

  • A konyhai berendezések hatékony működése érdekében, évente 2 alkalommal – a gyártóval/ szállítóval kötött külön karbantartási szerződés alapján, előre egyeztetett időpontban – a konyha szakszerű átvizsgálásra kerül.
  • A vizsgálat a Zericom Projekt Kft. által beüzemelt gépekre vonatkozik – abban az esetben is, ha a berendezések hibátlanul működnek, ezzel megelőzve számos későbbi meghibásodást.
  • A megrendelő feladata a karbantartás előtt gondoskodni a gépek és berendezések külső takarításáról, illetve szennyeződések eltávolításáról. Amennyiben a külső takarítás nem történik meg, és emiatt a karbantartás meghiúsul 2 óra munkadíjat, illetve kiszállási díjat számolunk fel.
  • A karbantartási vizsgálathoz fontos még a gépek és berendezések lehűlt állapotának, valamint az üzemeltetéshez szükséges feltételek biztosítása (víz, villany, csatorna, gáz, fritőz esetén olaj).
  • A Karbantartási szerződés nem terjed ki természeti csapás, katasztrófa, erőszakos beavatkozás, kopó alkatrészek cseréjére, valamint a nem rendeltetésszerű használatból, a karbantartás hiányából keletkezett károk javítására.
Scroll to Top