Szerviz, garancia, karbantartás

feltételek, lehetőségek

Szerviz:

Szervizbejelentésre csak és kizárólag írásban van lehetőség!
A bejelentésekre munkaidőben hétfőtől-péntekig 08-17 óra között válaszolunk.
Szervízigényét az info@gasztrokonyha.hu email címen tudja jelezni. Kérjük a lehető legtöbb információt,
részletet írja le a felmerülő problémáról, amennyiben lehetséges csatoljon képet vagy videót a leveléhez.

Díjak:
Kiszállási díj  Budapesten:  10.000 Ft/alkalom
                     Vidéken:        140 Ft/km (Budapestről)

                     Munkadíj:       6.900 Ft/óra/fő  

                     Beüzemelési díj:
                     Elektromos (mosogatógép, kombi sütő-pároló, tűzhelyek …stb) berendezések –  30.000 Ft/készülék
                     Gázüzemű berendezések – 35.000 Ft/készülék                           

                     (az áraink az Áfát nem tartalmazzák!)

 

Elektromos készülékek garanciális feltételei:

Vásárló feladata:

  • Hálózati csatlakozás biztosítása ( Gáz :25 mbar, elektromos 220V vagy 380V)
    A garancia csak a rendeltetésszerű használat során bekövetkezett meghibásodásokra terjed ki. Nem vonatkozik a helytelen szállításból, tárolásból és elemi károkból eredő hibákra.
  • A fűtőszálakat ne működtesse szárazon (olaj vagy víz szükséges)
  • Hűtőberendezéseket a garancia időn belül és annak letelte után is szakemberrel rendszeresen karban kell tartatni és ezt számlával igazolni kell. A karbantartás hiánya a garancia elvesztését vonja maga után.
  • A hűtőberendezésekben savanyúságot tárolni tilos, mert ez az elpárologtató meghibásodását okozza. Az ebből eredő hibákra a garancia nem vonatkozik.
  • Lágyvíz használatát igénylő berendezések esetén (pl. mosogatógépekétjéggépek, kávégépek és  kombi pároló berendezések) a vízlágyító rendszeres regenerálása a vásárló feladata. Ennek elmulasztása vagy nem megfelelő elvégzése a garancia elvesztését vonja maga után. Beüzemeléskor a vízlágyító használatáról a beüzemelést végző kollégától kapnak tájékoztatást.
  • Olajsütők kapcsolója a napi 8 órás folyamatos üzemelés mellett meghibásodhat, amire a gyártó nem vállal garanciát. Az olajsütők maximum 2-3 órás folyamatos üzemelésre alkalmasak
  • Nem vonatkozik a garancia a forgó, kopó alkatrészekre, forgó motorokra, fűtőszálakra, izzókra, fénycsövekre, fűtőbetétekre
  • Hibabejelentéskor meg kell adni a vásárlás pontos időpontját, termék megnevezését, termékkódját, gyári számot.
  • Hibabejelentés lehetőségei:

Eladó felelőssége:

  • Szerviz hibabejelentés elérhetőségeit rendszeresen ellenőrizni, a beérkező megkeresésekre időben reagálni.
  • Beüzemeléskor a szervizes szakembernek ellenőriznie kell a biztosítékokat, kismegszakítókat, és az áramerősséget, annak értékét munkalapon rögzítve mindkét fél aláírásával igazolja. Nem megfelelő értékek esetén a beüzemelés nem végezhető el.
  • A hibabejelentést követően a lehető legrövidebb időn belül megkezdi a hiba elhárítását. Amennyiben alkatrészre van szükség eladó gondoskodik annak beszerzésérő és beépítéséről.
  • A hiba elhárítását követően a működőképes termék cseréje és a készülék árának visszafizetése nem áll módunkban.
  • A garanciális idő 1 év. (Az ettől eltérő garanciális időszak külön megállapodás esetén lehetséges)

Amennyiben a beüzemelést nem a Zericom Projekt Kft végzi, hanem külső szakszerviz a munkalap másolatát 2 héten belül juttassák el az eladóhoz. A munkalap hiánya a garancia elvesztését vonja maga után.

Amennyiben a meghibásodott készülék súlya nem haladja meg a 40 kilót, annak szervizben szállítása a vevő feladata. Ha nem tudja a szállítást megoldani ezen készülékek esetén a kiszállási költség BP. területén belül 10.000,- Ft+Áfa, vidéken 140,- Ft/km+Áfa. Nem garanciális hiba esetén a javítási költség 12.000,- Ft/óra+Áfa és az alkatrész ára is felszámolásra kerül.

 

Gázkészülékek garanciális feltételei:

Vásárló feladata:

  • Hálózati csatlakozás biztosítása ( Gáz :25 mbar, elektromos 220V vagy 380V)
  • A garancia csak a rendeltetésszerű használat során bekövetkezett meghibásodásokra terjed ki. Nem vonatkozik a garancia a helytelen szállításból, tárolásból és elemi károkból eredő hibákra.
  • A termék szakszerű használata:
    • piezo nem szabad, hogy olaj és egyéb folyadék érje
    • gázszelep kezelő gombjait finoman, erőlködésmentesen kell használni
  • Hibabejelentéskor meg kell adni a vásárlás pontos időpontját, termék megnevezését, termékkódját, gyári számot.
  • Hibabejelentés lehetőségei:

Eladó felelőssége:

  • Szerviz hibabejelentés elérhetőségeit rendszeresen ellenőrizni, a beérkező megkeresésekre időben reagálni.
  • Beüzemeléskor a szervizes szakembernek ellenőriznie kell a gáznyomást, annak értékét munkalapon rögzítve mindkét fél aláírásával igazolja. Nem megfelelő nyomás esetén a beüzemelés nem végezhető el.
  • A hibabejelentést követően a lehető legrövidebb időn belül megkezdi a hiba elhárítását. Amennyiben alkatrészre van szükség eladó gondoskodik annak beszerzésérő és beépítéséről.
  • A hiba elhárítását követően a működőképes termék cseréje és a készülék árának visszafizetése nem áll módunkban.
  • A garanciális idő 1 év. (Az ettől eltérő garanciális időszak külön megállapodás esetén lehetséges)

A garancia nem vonatkozik az elemi kárból, nem rendeltetésszerű használatból keletkező hibákra, továbbá gázszelepekre, forgó motorokra, fűtőszálakra, piezo szálakra, fűtőbetétekre, izzókra, fénycsövekre, üvegekre, forgó-kopó alkatrészekre.

Amennyiben a beüzemelést nem a Zericom Projekt Kft végzi, hanem külső szakszerviz a munkalap másolatát 2 héten belül juttassák el az eladóhoz. A munkalap hiánya a garancia elvesztését vonja maga után.

Amennyiben a meghibásodott készülék súlya nem haladja meg a 40 kilót, annak szervizben szállítása a vevő feladata. Ha nem tudja a szállítást megoldani ezen készülékek esetén a kiszállási költség BP. területén belül 10.000,- Ft+Áfa, vidéken 140,- Ft/km+Áfa. Nem garanciális hiba esetén a javítási költség 12.000,- Ft/óra+Áfa és az alkatrész ára is felszámolásra kerül.

A garanciális feltételekre vonatkozóan, amennyiben a vásárló nem minősül fogyasztónak a PTK (2013. évi V. törvény) 6:157§ az irányadó, fogyasztók esetén a (151/2003 (IX.22) kormányrendelet.

A jótállási jegy egy példánya nyomtatott formában kerül kiadásra a számlával együtt, 1 példánya elektronikus úton is továbbításra kerül.

A garanciális idő

az üzembehelyezésre nem kötelezett készülékek esetében a készülékek átvételekor kezdődik;

az üzembehelyezésre kötelezett készülékek esetében

az üzembehelyezés időpontjában kezdődik;

de maximum a készülékek átvételét követő 2 héten belül;

Karbantartás:

  • A konyhai berendezések hatékony működése érdekében, évente 2 alkalommal – a gyártóval/ szállítóval kötött külön karbantartási szerződés alapján, előre egyeztetett időpontban – a konyha szakszerű átvizsgálásra kerül. 
  • A vizsgálat a Zericom Projekt Kft. által beüzemelt gépekre vonatkozik – abban az esetben is, ha a berendezések hibátlanul működnek, ezzel megelőzve számos későbbi meghibásodást. 
  • A megrendelő feladata a karbantartás előtt gondoskodni a gépek és berendezések külső takarításáról, illetve szennyeződések eltávolításáról. Amennyiben a külső takarítás nem történik meg, és emiatt a karbantartás meghiúsul 2 óra munkadíjat, illetve kiszállási díjat számolunk fel. 
  • A karbantartási vizsgálathoz fontos még a gépek és berendezések lehűlt állapotának, valamint az üzemeltetéshez szükséges feltételek biztosítása (víz, villany, csatorna, gáz, fritőz esetén olaj). 
  • A Karbantartási szerződés nem terjed ki természeti csapás, katasztrófa, erőszakos beavatkozás, kopó alkatrészek cseréjére, valamint a nem rendeltetésszerű használatból, a karbantartás hiányából keletkezett károk javítására. 
Scroll to Top