Szerviz, garancia, karbantartás feltételek, lehetőségek
Szerviz:
Szervizbejelentésre csak és kizárólag írásban van lehetőség!
A bejelentésekre munkaidőben hétfőtől-péntekig 08-17 óra között válaszolunk.
Szervízigényét az info@gasztrokonyha.hu email címen tudja jelezni. Kérjük a lehető legtöbb információt,
részletet írja le a felmerülő problémáról, amennyiben lehetséges csatoljon képet vagy videót a leveléhez.
Díjak:
Kiszállási díj Budapesten: 10.000 Ft/alkalom
Vidéken: 140 Ft/km (Budapestről)
Munkadíj: 6.900 Ft/óra/fő
Beüzemelési díj:
Elektromos (mosogatógép, kombi sütő-pároló, tűzhelyek …stb) berendezések – 30.000 Ft/készülék
Gázüzemű berendezések – 35.000 Ft/készülék
(az áraink az Áfát nem tartalmazzák!)
Elektromos készülékek garanciális feltételei:
Vásárló feladata:
- Hálózati csatlakozás biztosítása ( Gáz :25 mbar, elektromos 220V vagy 380V)
A garancia csak a rendeltetésszerű használat során bekövetkezett meghibásodásokra terjed ki. Nem vonatkozik a helytelen szállításból, tárolásból és elemi károkból eredő hibákra. - A fűtőszálakat ne működtesse szárazon (olaj vagy víz szükséges)
- Hűtőberendezéseket a garancia időn belül és annak letelte után is szakemberrel rendszeresen karban kell tartatni és ezt számlával igazolni kell. A karbantartás hiánya a garancia elvesztését vonja maga után.
- A hűtőberendezésekben savanyúságot tárolni tilos, mert ez az elpárologtató meghibásodását okozza. Az ebből eredő hibákra a garancia nem vonatkozik.
- Lágyvíz használatát igénylő berendezések esetén (pl. mosogatógépek, étjéggépek, kávégépek és kombi pároló berendezések) a vízlágyító rendszeres regenerálása a vásárló feladata. Ennek elmulasztása vagy nem megfelelő elvégzése a garancia elvesztését vonja maga után. Beüzemeléskor a vízlágyító használatáról a beüzemelést végző kollégától kapnak tájékoztatást.
- Olajsütők kapcsolója a napi 8 órás folyamatos üzemelés mellett meghibásodhat, amire a gyártó nem vállal garanciát. Az olajsütők maximum 2-3 órás folyamatos üzemelésre alkalmasak
- Nem vonatkozik a garancia a forgó, kopó alkatrészekre, forgó motorokra, fűtőszálakra, izzókra, fénycsövekre, fűtőbetétekre
- Hibabejelentéskor meg kell adni a vásárlás pontos időpontját, termék megnevezését, termékkódját, gyári számot.
- Hibabejelentés lehetőségei:
- Telefonon: +36703866929
- Emailen: info@zericom.hu
Eladó felelőssége:
- Szerviz hibabejelentés elérhetőségeit rendszeresen ellenőrizni, a beérkező megkeresésekre időben reagálni.
- Beüzemeléskor a szervizes szakembernek ellenőriznie kell a biztosítékokat, kismegszakítókat, és az áramerősséget, annak értékét munkalapon rögzítve mindkét fél aláírásával igazolja. Nem megfelelő értékek esetén a beüzemelés nem végezhető el.
- A hibabejelentést követően a lehető legrövidebb időn belül megkezdi a hiba elhárítását. Amennyiben alkatrészre van szükség eladó gondoskodik annak beszerzésérő és beépítéséről.
- A hiba elhárítását követően a működőképes termék cseréje és a készülék árának visszafizetése nem áll módunkban.
- A garanciális idő 1 év. (Az ettől eltérő garanciális időszak külön megállapodás esetén lehetséges)
Amennyiben a beüzemelést nem a Zericom Projekt Kft végzi, hanem külső szakszerviz a munkalap másolatát 2 héten belül juttassák el az eladóhoz. A munkalap hiánya a garancia elvesztését vonja maga után.
Amennyiben a meghibásodott készülék súlya nem haladja meg a 40 kilót, annak szervizben szállítása a vevő feladata. Ha nem tudja a szállítást megoldani ezen készülékek esetén a kiszállási költség BP. területén belül 10.000,- Ft+Áfa, vidéken 140,- Ft/km+Áfa. Nem garanciális hiba esetén a javítási költség 12.000,- Ft/óra+Áfa és az alkatrész ára is felszámolásra kerül.
Gázkészülékek garanciális feltételei:
Vásárló feladata:
- Hálózati csatlakozás biztosítása ( Gáz :25 mbar, elektromos 220V vagy 380V)
- A garancia csak a rendeltetésszerű használat során bekövetkezett meghibásodásokra terjed ki. Nem vonatkozik a garancia a helytelen szállításból, tárolásból és elemi károkból eredő hibákra.
- A termék szakszerű használata:
- piezo nem szabad, hogy olaj és egyéb folyadék érje
- gázszelep kezelő gombjait finoman, erőlködésmentesen kell használni
- Hibabejelentéskor meg kell adni a vásárlás pontos időpontját, termék megnevezését, termékkódját, gyári számot.
- Hibabejelentés lehetőségei:
- Telefonon: +36703866929
- Emailen: info@zericom.hu
Eladó felelőssége:
- Szerviz hibabejelentés elérhetőségeit rendszeresen ellenőrizni, a beérkező megkeresésekre időben reagálni.
- Beüzemeléskor a szervizes szakembernek ellenőriznie kell a gáznyomást, annak értékét munkalapon rögzítve mindkét fél aláírásával igazolja. Nem megfelelő nyomás esetén a beüzemelés nem végezhető el.
- A hibabejelentést követően a lehető legrövidebb időn belül megkezdi a hiba elhárítását. Amennyiben alkatrészre van szükség eladó gondoskodik annak beszerzésérő és beépítéséről.
- A hiba elhárítását követően a működőképes termék cseréje és a készülék árának visszafizetése nem áll módunkban.
- A garanciális idő 1 év. (Az ettől eltérő garanciális időszak külön megállapodás esetén lehetséges)
A garancia nem vonatkozik az elemi kárból, nem rendeltetésszerű használatból keletkező hibákra, továbbá gázszelepekre, forgó motorokra, fűtőszálakra, piezo szálakra, fűtőbetétekre, izzókra, fénycsövekre, üvegekre, forgó-kopó alkatrészekre.
Amennyiben a beüzemelést nem a Zericom Projekt Kft végzi, hanem külső szakszerviz a munkalap másolatát 2 héten belül juttassák el az eladóhoz. A munkalap hiánya a garancia elvesztését vonja maga után.
Amennyiben a meghibásodott készülék súlya nem haladja meg a 40 kilót, annak szervizben szállítása a vevő feladata. Ha nem tudja a szállítást megoldani ezen készülékek esetén a kiszállási költség BP. területén belül 10.000,- Ft+Áfa, vidéken 140,- Ft/km+Áfa. Nem garanciális hiba esetén a javítási költség 12.000,- Ft/óra+Áfa és az alkatrész ára is felszámolásra kerül.
A garanciális feltételekre vonatkozóan, amennyiben a vásárló nem minősül fogyasztónak a PTK (2013. évi V. törvény) 6:157§ az irányadó, fogyasztók esetén a (151/2003 (IX.22) kormányrendelet.
A jótállási jegy egy példánya nyomtatott formában kerül kiadásra a számlával együtt, 1 példánya elektronikus úton is továbbításra kerül.
A garanciális idő
az üzembehelyezésre nem kötelezett készülékek esetében a készülékek átvételekor kezdődik;
az üzembehelyezésre kötelezett készülékek esetében
az üzembehelyezés időpontjában kezdődik;
de maximum a készülékek átvételét követő 2 héten belül;
Karbantartás:
- A konyhai berendezések hatékony működése érdekében, évente 2 alkalommal – a gyártóval/ szállítóval kötött külön karbantartási szerződés alapján, előre egyeztetett időpontban – a konyha szakszerű átvizsgálásra kerül.
- A vizsgálat a Zericom Projekt Kft. által beüzemelt gépekre vonatkozik – abban az esetben is, ha a berendezések hibátlanul működnek, ezzel megelőzve számos későbbi meghibásodást.
- A megrendelő feladata a karbantartás előtt gondoskodni a gépek és berendezések külső takarításáról, illetve szennyeződések eltávolításáról. Amennyiben a külső takarítás nem történik meg, és emiatt a karbantartás meghiúsul 2 óra munkadíjat, illetve kiszállási díjat számolunk fel.
- A karbantartási vizsgálathoz fontos még a gépek és berendezések lehűlt állapotának, valamint az üzemeltetéshez szükséges feltételek biztosítása (víz, villany, csatorna, gáz, fritőz esetén olaj).
- A Karbantartási szerződés nem terjed ki természeti csapás, katasztrófa, erőszakos beavatkozás, kopó alkatrészek cseréjére, valamint a nem rendeltetésszerű használatból, a karbantartás hiányából keletkezett károk javítására.